Chì sò i tipi di tavulinu di metallo

Chì sò i tipi di tavulinu di metallo

A tavula hè un articulu di casa impurtante in a vita di ogni ghjornu di e persone.Oghje, ci sò parechji tippi di stoviglie, è a tavola di metallo hè unu di elli.Parechje persone pensanu chì a tavola di metallo si riferisce à a tavola in acciaio inox.In fatti, i tipi di tavulinu di metallu sò assai più cà a tavola in acciaio inox.Chì sò i tipi cumuni?

1. Stoviglie in acciaio inox:

Stu tipu di tavulinu hà e caratteristiche di resistenza à a corrosione è a resistenza à a temperatura alta, ma si arrugginirà dopu chì hè macchiatu da sustanzi acidi o lucidati cù oggetti duri cum'è carta di vetra è sabbia fina.U coccu nantu à u focu pò prevene da arrugginazione è allargà a so vita di serviziu.

2. Tavola d'aluminiu:

Ligeru, durable è pocu prezzu.In ogni casu, l'accumulazione eccessiva di aluminiu in u corpu umanu pruvucarà arteriosclerosi, osteoporosi è demenza in l'anziani.

3.Tavola di rame:

L'adulti anu circa 80 grammi di rame in u so corpu.Una volta chì mancanu, soffrenu di l'artrite è e malatie ortopediche.L'usu di a tavola di rame pò cumplementà u cuntenutu di cobre di u corpu umanu.U svantaghju di a tavola di ramu hè chì pruducerà "patina" dopu a rusting.Tramindui i verdigris è l'alumne blu sò sustanzi tossichi chì facenu a ghjente malati, vomitu è ​​ancu portanu à accidenti di avvelenamentu seriu, cusì vaghjime cù patina ùn pò micca esse usatu.

4.Tavola smaltata:

I prudutti di l'esmalte sò generalmente micca tossichi, ma sti tavulini sò fatti di ferru è rivestiti di smaltu.L'esmalte cuntene cumposti di piombo cum'è u silicatu di piombo, chì pò esse dannusu à u corpu umanu s'ellu ùn hè micca processatu bè.

5.Stoviglie di ferru:

U ferru participa à a sintesi di l'emoglobina in u corpu umanu è hè un elementu traccia indispensabile per u corpu umanu.Per quessa, l'usu di a tavola di ferru hè bonu per a salute, ma a tavola di ferru rusty ùn pò micca esse usata, pruvucarà vomitu, diarrea, perdita di l'appetite è altre malatie di l'apparatu digestivu.

I tipi di stoviglie metalliche sò introdutte quì, speru chì questu articulu vi serà utile

 


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2022