A Soluzione di Pulizia è Mistura di Frutti chì avete aspittatu

Hd08ed79577cb4fc4a1a424df6f3c44cep.jpg_720x720q50.webp

Hecd5be133fde4ade87a736797af3b057B.jpg_720x720q50.webp

Hcd92d7df7d7d4f288efb0b4bd1c397d3A.jpg_720x720q50.webp

Sò stancu di u fastidiu di utilizà parechji utensili per pulizziari è mischjà i vostri frutti?Vulete simplificà a vostra cucina

rutina cù una suluzione 2-in-1?Ùn cercate più cà i Set di Ciotola di Cola in Plastica cù Cesta di Lavatura di Filtri!

Stu pruduttu innovativu presenta à tempu un colino è una ciotola di mischju, facendu l'ultimu accessori di cucina per l'amatori di frutti.Ùn solu ùn risparmià spaziu, ma hà ancu una gamma di funzioni chì facenu un ventu à aduprà.

Una di e caratteristiche standout hè a capacità di aghjustà l'angulu di a tazza secondu i vostri bisogni.Questu significa chì pudete filtrare è mischjà i vostri frutti senza avè a manuvra awkwardly l'utensili.È cù i dui lati di u snap fissu, pudete esse sicuru chì stà in u locu durante l'usu.

I buchi cavuti furniscenu ancu una ventilazione fantastica è un flussu d'aria, chì significa chì i vostri frutti resteranu secchi è ùn sò micca faciuli di muffa.Questu hè particularmente impurtante per quelli chì piace à lavà è guardà i so frutti in anticipu.

Quandu si tratta di pulizziari, u disignu di u manicu facilita a cugliera è senza sforzu di pulisce.Ùn ci hè più a lotta cù un colander goffo o sguassate i resti di frutti da una ciotola di mischju.

Ma a più bona parte di stu pruduttu?A cunvenzione.Cù un colino è una tazza di mischju, hè a suluzione perfetta per quelli chì piacenu smoothies, insalate di frutta, o qualsiasi ricetta chì richiede una cumminazione di pulizia è mischju.

Per ùn dì, hè fattu di plastica durable chì hè custruitu per durà.Dunque, ùn solu ùn faci micca a vostra rutina di cucina più faciule, ma hè ancu un investimentu sanu.

In cunclusione, sè vo circate un accessori di cucina chì simplificà a vostra rutina di pulizia è mischju di frutti, u set di ciotola di colatore di plastica cù cesti di lavaggio di filtri hè a risposta.Cù caratteristiche cum'è anguli regulabili, buchi di ventilazione, manichi cunfortu è cuncepimentu di risparmiu di spaziu, face un aghjuntu fantasticu à ogni cucina.Pigliate u vostru oghje è sperimentate a cunvenzione sè stessu!

 

https://www.sunsumchina.com/fruits-cleaning-mixing-2-in-1-kitchen-plastic-colander-strainer-bowl-sets-with-strainers-wash-basket-product/


Tempu di posta: 01-01-2023