U Migliu Tumbler

Dopu avè lasciatu 16 bicchieri insulati pieni di Slurpee in u sedile anteriore di una berlina calda, simu cunvinti chì u bicchieru Hydro Flask da 22 once hè u megliu per a maiò parte di a ghjente. Ancu mentre soffrenu per u calore di 112 gradi, avemu trovu chì u valore isulante trà a maiò parte di i tumblers sia efficace (ponu tene tutti a vostra bevanda calda o fredda per qualchì ora). E prestazioni è l'estetica di Hydro Flask ne rendenu u vincitore.

U nostru tumbler preferitu hè 22 once di Hydro Flask. A diversità di una buttiglia d'acqua o un termu, un tumbler ùn hè micca per lancià in un saccu. Mantene u calore è u fretu solu per u tempu chì avete bisognu di passà da un locu à l'altru è vi permette di sorse facilmente mentre si move: hè l'ultimu battellu di pendula.

Cinque tumblers si sò distinti durante u nostru test di Slurpee di ritenzione di u fretu, è u Hydro Flask era in quellu top five. È hà pigliatu a seconda piazza in u nostru test di ritenzione di u calore, superatu da un unicu gradu di temperatura, cusì tenerà facilmente u vostru caffè caldu per a durata di u vostru travagliu. Ma l'estetica hè per quessa chì a ghjente ama sta cosa. Avemu chjachjaratu una decina di persone (o più) durante a cena intornu à un focu di campu, è sò tutti d'accordu chì l'Hydro Flask hè più faciule da tene è più piacevule ch'è qualsiasi di l'altri 16 mudelli chì avemu vistu - è questu importava veramente per i devoti di u tumbler. U Hydro Flask hà a forma più sottile è più bramabile di tutti i tumbler chì avemu guardatu è vene in ottu piacevuli cappotti in polvere. Preferimu quelli à u biccheri in acciaio inox, perchè quelli diventanu scumudamente caldi à u toccu se lasciati à u sole.

Hydro Flask offre un coperchio cù una paglia integrata per e versioni di 32 once è 22 once di u tumbler. L'avemu pruvata nantu à a versione più grande, è hè fantastica: sicura, faciule da rimuovere è pulita, è dotata di un bocchinu flessibile in silicone per impedisce u sbuchjulamentu di u palatu dolce.

Infine, avemu mandatu per email à a cumpagnia per dumandà si era lavabile in lavapiatti. A risposta: "Ancu se u lavapiatti ùn hà micca influenzatu a pruprietà di l'isolamentu di u matracu, alte temperature inseme cù alcuni detergenti ponu scolorisce u mantellu in polvere. Similmente, bagnà tuttu u fraschettu in acqua calda pò sculurisce u mantellu in polvere.


Tempu di posta: Nov-04-2020