Principiu di a buttiglia di l'isolamentu à vacuum

Parechje persone utilizanu vacuum flasks.Sapete ciò chì u principiu hè quì? Eccu un riassuntu di u principiu di funziunamentu di a buttiglia termos vacuum.

1. struttura chjusu di u corpu di buttiglia U corpu di buttiglia di a buttiglia termos adopta una struttura di doppia strata, è u vacuum di a vescica di buttiglia è u corpu di buttiglia ponu bluccà u trasferimentu di calore.È sì u funziunamentu di sigillatura di a buttiglia termos hè bonu, ghjoca ancu un rolu assai impurtante in l'effettu d'insulazione.U megliu u sigillu, u più difficiuli di trasferimentu di u calore, risultatu in un insulamentu megliu.

2. Struttura di vacuum in acciaio inox di doppia strata U vacuum ùn trasmette u calore, chì equivale à cutting off the heat conduction medium.U più altu u gradu di vacuum, u megliu l'effettu di l'insulazione termale.A tecnulugia di l'aspiratore hè divisa in dui tipi: l'aspiratore di coda è l'aspiratore senza coda.Avà a maiò parte di i pruduttori di buttigli di vacuum utilizanu l'aspiratore senza coda perchè sta tecnulugia hè più avanzata.

3. U tank internu hè di ramu o d'argentu.U cisterna internu hè in rame o in argentu, chì pò effittivamenti furmà una strata di rete d'insulazione di u calore in u tank internu di u termos, cusì chì u ramu pò riduce in modu efficace u calore persu per a radiazione riflettendu a radiazione di calore..A buttiglia di termos hè generalmente un cuntainer d'acqua fattu di ceramica o d'acciaio inossidabile più una capa di vacuum.A cima hà una tappa è hè fermamente sigillata.A capa d'insulazione di vacuum pò ritardà a dissipazione di u calore di liquidi cum'è l'acqua in l'internu per ottene u scopu di preservazione di u calore.

A cunniscenza pertinente di buttigli isolati à vacuum hè quì.Credu chì dopu avè lettu stu articulu nantu à u principiu di buttigli insulated vacuum, sapete perchè buttigli insulated vacuum hannu un tali bonu effettu insulation termale.

Grazie per leghje


Tempu di Postu: Aug-06-2022