COME SCEGLIE CUPS DI MATERIALI DIVERSI ?

Diversi materiali di tazzi d'acqua anu parechji vantaghji è disadvantages, sceglite a tazza sbagliata hè di cumprà una "bomba di tempu" per u corpu.

1. Tazze di carta

Segui un sguardu, dui odori, trè toccu standard, acqua troppu fridda o troppu calda, bevande alcoliche o acide ùn sò micca adattati per i tazzi di carta dispunibile.

2. Tazzi di plastica

A maiò parte di i tazzi di plastica ùn ponu esse pieni d'acqua calda, per sceglie tazzi di plastica di qualità alimentaria in linea cù i normi naziunali.

3. Tazze di smaltu

Se u muru internu hè dannu, ùn ricumandemu micca di cuntinuà à aduprà, è di solitu ùn ricumandemu micca l'usu di tazza di smaltu per e bevande acide, per evità a dissoluzione di sustanzi metallichi.

4. Tazze in acciaio inox

In l'scelta di a tazza d'acciaio inossidabile, deve sceglie l'acciaio inossidabile 304, per a pulizia di a tazza d'acciaio inossidabile, ricordate micca di utilizà agenti chimichi forti alkaline è d'ossidazione forte.

5. Tazzi di ceramica

Sceglie a tazza di ceramica, hè necessariu di sceglie u muru internu di incolore, glaze non-colored coated, o sceglie a porcellana di culore underglaze, tali carburante di porcellana ùn cuntattate micca direttamente a bevanda, pò evità a dissoluzione di sustanzi tossichi.

6.Vetru

Quandu sceglite i vetri, hè cunsigliatu di sceglie un vetru borosilicatu altu, chì hè più resistente à u calore è à l'usura cà u vetru ordinariu.

https://www.sunsumcn.com/double-wall-vacuum-insulated-flask-costom-water-bottle-led-temperature-display-product/


Tempu di Postu: Dec-09-2022