ACCIAIO INOX VS BOTTIGLIA D'ACQUA PLASTICA

Mentre i buttigli d'acqua di l'acciaio inox è di plastica sò funziunali, l'acciaio inossidabile hè più sustinibili è bonu per a salute.Per d 'altra banda, i buttigli di plastica sò ligeri è economici, ma anu un tassu di riciclamentu più bassu è ciculi di vita più brevi.

BOTTIGLIA IN ACCIAIO INOX

L'acciaio inossidabile hè una lega resistente à a corrosione custituita da nichel, cromu, ferru è altri metalli. A cuntrariu di l'altri materiali di buttiglia, hà eccellenti proprietà meccaniche malgradu a temperatura ambientale. Sta pruprietà permette à una buttiglia d'acqua d'acciaio inossidabile di vantà a duttilità è resiste à l'usura pesante.

BOTTIGLIA D'ACQUA PLASTICA

I buttigli d'acqua di plastica utilizanu tipicamente plastica #1 o polietilene tereftalate.U PET hè un plasticu ligeru è chjaru cumunimenti utilizatu per l'imballazione di cibi è bevande.

Sò più prezzu di pruduce cà l'acciaio inossidabile, facendu più accessibile per i cunsumatori.

SIMILI E DIFFERENZE

Capisce e differenze è similitudini trà u plasticu è l'acciaio inossidabile aiuta à determinà quale materiale si adatta più à i vostri bisogni.

L'acciaio inossidabile è i buttigli d'acqua di plastica cuntinueghjanu à esse materiali affidabili per e persone per avè accessu rapidu à l'acqua.Cù plastica, pudete cumprà cunvenemente unu da una tenda.Per l'acciaio inossidabile, pudete facilmente riempie i buttigli è risparmià tempu in lavà i vetri.

Mentre i dui furniscenu comodità, ci ponu esse casi induve a vostra acqua potabilepò avè un gustu diversu.Se ùn sapete miccapulisce una buttiglia d'acqua in acciaio inox, l'oxidu è u muffa pò crescenu cù u tempu, causendu un cambiamentu in u gustu di l'acqua.

A diversità di l'usu di buttigli di vetru, chì anu un effettu di gustu neutru, l'acqua pò piglià un gustu stranu quandu hè stata pusata in una buttiglia d'acqua plastica per un bellu pezzu.A lixiviazione chimica è a toxicità pò ancu influenzà u gustu è l'odore di l'acqua.

DIFFERENZE FRA A BOTTIGLIA D'ACQUA IN ACCIAIO INOX è PLASTICA

Paragunà e diffirenzii trà e buttigli d'acqua in plastica è in acciaio inox pò aiutà à capisce megliu e so qualità.


Tempu di Postu: Dec-20-2022